כיצד לטפל בעור רגיש Skip to content

Article: כיצד לטפל בעור רגיש

כיצד לטפל בעור רגיש

כיצד לטפל בעור רגיש

לעתים קרובות אנו מתבקשים עזרה וייעוץ בנושאים המופיעים עקב עור רגיש וגירויים שונים, וזה יכול להיות מתסכל אם אתם סובלים מהם. אבל הודות לטיפוח העור המודרני, ניתן לטפל בבעיה זו בקלות עם מעט טיפוח על ידי רתימת משטר הטיפוח שלך יחד עם סקירה של בחירות המוצר וסגנון החיים שלך.


שינויים בקצב הביולוגי של העור שלנו יכולים להתרחש, לעתים קרובות זה מושפע מתזונה, אורח חיים ומזהמים סביבתיים, ועור רגיש נוטה יותר מרובם להגיב לשינויים קטנים בכל אחד מהגורמים הללו. עור רגיש הוא כזה שיגרה בקלות, הופך לאדום עם שינויים בטמפרטורה או עם רגשות. זה גם לא מגיב טוב למרכיבים מסוימים במוצרים, לכן מומלץ להיות מודעים לרכיבים בתוך המוצרים שבהם אתה משתמש ואם הם מעוררים דאגה. התייעצות עם מומחה לטיפוח העור אם יש לך תגובות למוצרים מסוימים או שתרצה ללמוד לנהל את העור שלך תספק לך את התובנה והידע לעשות זאת.

כייל/י מחדש את התזונה שלך - האכילי את העור שלך

אוכל בריא

לתזונה יש חלק בלתי נפרד בכל הנוגע לטיפוח העור, הזנת העור מבפנים בנוסף ליישומים מקומיים היא המפתח. שמור יומן של כל מזון שגורם לעור שלך לעצבן ונקוט צעדים כדי להסיר אותם מהתזונה שלך בעתיד.

חפשו מזונות העשירים בויטמינים A, C ו-E וגם מזונות עשירים בנוגדי חמצון המסייעים בשמירה על עור בריא ומבטיחים שהרעלים יישטפו החוצה ועור הפנים הזוהר שלכם נשמר. ה-DNA שלנו גם משחק חלק באופן שבו הגוף שלנו מגיב לתזונה ומפיק תועלת מתזונה, אז כדאי לשקול לבדוק את ה-DNA שלך ולהתאים את סגנון החיים שלך כדי לשקף זאת.


צריכת מים יומית היא גם מפתח - כולנו יודעים שחשוב לשמור על לחות, אבל סוגי עור רגישים נהנים הכי הרבה משתיית מים מרובה שכן העור העדין רגיש ליובש יותר מאחרים.


להגן, לנעול לחות ולהפחית גירוי

ליסה פרנקלין מס' 1 סרום תיקון והגנה

בחזית המוצר, סוגי עור עדינים ורגישים דורשים ללחות להינעל בעור כדי למנוע ממנו להתייבש יחד עם הגנה מפני מזהמים מסייעים בהפחתת דלקת. בבחירת מוצרים חפשו מרכיבים כמו ורד קינוח (תמצית תאי עלה אדניום אובסום), Myrothamnus flabellifolius הנקרא גם צמח התחייה שהם נהדרים ללחות העור ותמצית תאי עלה Malus Domestica Callus (תפוח בוסתן) המרגיעה הפועלת בשתי רמות של המערכת הדלקתית ומוכחת קלינית כמפחיתה אדמומיות, רוזציאה וגירוי על ידי הגברת סבילות העור. כל המרכיבים הללו יעילים ומושלמים לעור עדין. מוצרים שהם ללא ריח וללא אלכוהול גם הם מאוד מועילים. עור עדין גם מוצף בקלות ולכן, עדיף לשמור על מוצרי הטיפוח היומיומיים שלך פשוטים: נסה ניקוי עדין, קרם לחות יומי עם וסרום מיוחד המספק חומרים פעילים ומרכיבים מועילים לסוגי עור עדינים. כמו כן כשאתה מנקה את העור שלך, גישה עדינה תמיד מנצחת - השתמשי במים פושרים ויבש את העור שלך, אל תנסה לשפשף או לעורר אותו יתר על המידה.

תפיח/י חיים חדשים בעור שלך - אלמנט ריפוי טבעי

את/ה צריך/ה גם לקחת על עצמו טיפולים מקצועיים בקליניקה. טיפולי פנים חמצן טובים במיוחד אם יש לך עור רגיש שבדרך כלל אינו יכול לסבול טיפולים אחרים. בנוסף, טיפולי פנים חמצן יעילים מאוד בטיפול במצבי עור כמו רוזציאה ופסוריאזיס. בקש עצה ממומחה עור שיכול לספק מדריך צעד אחר צעד לדאגה שלך.


צור מגן - הגן

צור מגן - הגן

לבסוף, תמיד הגן על העור שלך מפני השפעות ההזדקנות של זיהום עולמי, אז וודא שאתה משתמש בקרם הגנה רחב כל השנה וחפש מוצרים נגד זיהום המנהלים את הזדקנות השמש באינפרא אדום, קרינה אלקטרומגנטית מטכנולוגיה ואדים, זיהום עשן וסביבה .



Read more

טיפים לטיפול בעור החורף: הסרומים, שמני הפנים וקרמי הלחות הטובים ביותר

טיפים לטיפול בעור החורף: הסרומים, שמני הפנים וקרמי הלחות הטובים ביותר

בעוד שארץ הפלאות החורפית מושכת תחושות של נוחות נעימה, יש לה פוטנציאל להמיט הרס על העור שלך. טמפרטורות קפואות ורוחות סוערות מביאות לתופעות לוואי איומות, מדללות את הלחות של העור ומשאירות אותו יבש ומש...

קרא/י עוד