טיפים לטיפול בעור החורף: הסרומים, שמני הפנים וקרמי הלחות הטובים ביותר Skip to content

Article: טיפים לטיפול בעור החורף: הסרומים, שמני הפנים וקרמי הלחות הטובים ביותר

טיפים לטיפול בעור החורף: הסרומים, שמני הפנים וקרמי הלחות הטובים ביותר

טיפים לטיפול בעור החורף: הסרומים, שמני הפנים וקרמי הלחות הטובים ביותר

בעוד שארץ הפלאות החורפית מושכת תחושות של נוחות נעימה, יש לה פוטנציאל להמיט הרס על העור שלך. טמפרטורות קפואות ורוחות סוערות מביאות לתופעות לוואי איומות, מדללות את הלחות של העור ומשאירות אותו יבש ומשעמם. כדי להילחם בקור, יש לנו כמה טיפים חיוניים לטיפוח העור בחורף, כולל שגרת טיפוח עור ספציפית לחורף. בנוסף, בחרנו ידנית מבחר מוצרי טיפוח העור האורגניים של Eminence כדי להרגיע ולתקן אפילו את עור החורף היבש ביותר.


טיפוח עור החורף: השפעת העונה על העור שלך

זה קורה מדי שנה - החורף יורד והעור שלך נרתע על ידי הפיכתו יבש, גולמי ומשעמם. מכמה סיבות, העונה הקרה היא לעתים קרובות התקופה הגרועה ביותר בשנה לעור הפנים שלך. ראשית, מזג אוויר חורפי אכזרי שוטף את העור שלך, עם רוחות מצמררות שמושכות לחות ישר החוצה. שנית, אנו מפצים על טמפרטורות נמוכות יותר על ידי הפעלת התרמוסטט, מה שמסיר עוד יותר את הלחות מהעור שלך. תחת התקפה כפולה, אין זה פלא שהעור שלך סובל במהלך החורף.

התוצאה הסופית של תנאי החורף? עור עמום ויבש. ללא לחות, העור שלך עשוי להיות רגיש ותגובתי יותר מהרגיל. אפילו סוגי עור שמנוניים יותר חווים יובש והתקלפות לא אופייניים. כדי להרגיע את גוון העור שלך, הנה ההצעות שלנו לשגרת טיפוח העור החורפית של Eminence Organics.


כיצד להגן על העור שלך במהלך החורף

  1. השתמש במכשיר אדים

מחממי אוויר כפויים מפוצצים לחות במהלך החורף, מסירים שמנים חשובים ומובילים לעור מגרד. נסה לנטרל את השפעות הייבוש הללו על ידי ניפוח מכשיר אדים חמים או קריר-ערפל במקום. החדרה מחדש של לחות לאוויר עוזרת להרגיע ולהרגיע עור מגורה.

  1. מקלחות חמות ואמבטיות מייבשות את העור

אמבטיות ומקלחות חמות עשויות לחמם אותך בימי החורף הקרים, אבל מים חמים - במיוחד על הפנים - רק יייבשו את העור שלך. טמפרטורות קיצוניות פוגעות במחסום הלחות של העור שלך, ומונעות ממנו לנעול את הלחות הדרושה לו כדי להישאר רך וחלק.

  1. הילחם מבפנים בתסמינים של עור יבש

מי היה מאמין שאפשר להתמודד עם עור יבש מבפנים וגם מבחוץ? WebMD קובעת כי מזון עשיר בשומנים בריאים משפר את רמות הלחות של העור שלך. אחרי הכל, חומצות שומן כמו אומגה 3 עוזרות לחדש את מחסום השומנים של העור שלך ולהגן מפני אובדן לחות. צמצמו מזונות עשירים בשומן כמו פשתן, אבוקדו, שמן חריע ואגוזים, כמו גם דגים כמו סלמון וסרדינים.


שגרת טיפוח עור חורפית בת 6 שלבים ללחות

כדי להתמודד עם עור עמום וחורפי, יצרנו שגרה לכל סוגי העור הנותנת מענה לבעיות חורף. בצע את השלבים הבאים כדי להחזיר זוהר זוהר לעור הפנים שלך:

  1. ניקוי

כשהחורף מנקז את הלחות מהעור שלך, נסה להוסיף חומר ניקוי על בסיס שמן כמו Eminence Stone Crop Cleansing Oil לשגרת טיפוח העור שלך בחורף. סוג ניקוי זה מועיל לכל סוגי העור (אפילו שומני!) בשל יכולתו למשוך זיהומים על בסיס שמן כמו איפור עקשן. ניקוי זה גם ממלא את העור במרכיבי לחות כמו שמן חמניות ושמן חוחובה. השתמש בו לבד או שידך אותו עם ניקוי ג'ל או קרם האהוב עליך בניקוי כפול.

  1. טון

דרך קלה נוספת לשמור על לחות העור במהלך חודשי החורף היא להשתמש בטונר. אתה יכול לחשוב על טונר כמרכך לניקוי שלך. הוא מוסיף שכבת בסיס של לחות השומרת על העור שלך רך ולחות. נסה את ערפל לחות יבול האבן שלנו, המציג את האיכויות הייחודיות של צמח יבול האבן כדי להרטיב, להרגיע ולרפא עור יבש. צפה בסרטון למטה כדי ללמוד עוד על מרכיב זה חוסך העור:

  1. יישום מהות

אחת הדרכים הטובות ביותר לחדש עור יבש בחורף היא להוסיף תמצית לשגרת טיפוח העור שלך. תמצית פנים היא נוזל קל משקל שמתואר לעתים קרובות כהכלאה בין טונר לסרום. Eminence Birch Water Purifying Essence מעניק לחות עמוקה לעור ומכין אותו לספוג את היתרונות של מוצרי טיפוח העור הבאים.

  1. פילינג

פילינג הוא הדרך הטובה ביותר להחיות עור חורף עמום. עם זאת, חשוב לזכור שטמפרטורות קפואות ורוחות קשות יכולים גם להפוך את העור שלך לתגובתי יותר. Fab Fit Fun ממליצה על פילינג קמומיל לעור רגוע: "בזכות קו הפילינג הביתי של Eminence, העור שלך ייראה מדהים. אנחנו אוהבים את גרסת הקמומיל, שמרגיעה ומחדשת אפילו את העור הרגיש ביותר ללא גירוי ואדמומיות... ובניגוד לכמה פורמולות קשות בשוק, אפשר להשתמש באחת העדינה הזו עד שלוש פעמים בשבוע”.

  1. לטפל

מסכות הפנים ושמני הפנים של Eminence Organics הם הדרך המושלמת לספק מנה אינטנסיבית של חומרים מזינים ולחות לעור. אנו ממליצים על Rosehip Triple C+E Firming Oil, טיפול פנים המשלב חומרים פעילים ומרכיבים מוכווני תוצאות ללחות והגנה אינטנסיביים. ניתן להשתמש בו בוקר ולילה, והוא מתאים לכל סוגי העור.

  1. לחות

ואחרון, אבל בהחלט לא פחות, לחות. למרות שהשמש לא כל כך חזקה בחודשים הקרים יותר, נזקי השמש עדיין יכולים להתרחש. Eminence Organics Coconut Age Corrective Moisturizer כולל שמן קוקוס מעניק לחות עמוקה, חמאת שיאה ושמן זרעי ענבים בשילוב עם טכנולוגיית תאי גזע של תפוח ירוק המציע תיקון גיל מתמשך.


קרמי הלחות, הסרומים ושמני הפנים הטובים ביותר לעור חורף יבש

שמן לשחזור פנים

בחיפוש אחר מוצרים מושלמים לטיפוח העור בחורף? לחות ולרפא עור יבש עם עשבי התיבול והשמנים היקרים בשמן לשחזור פנים עטור הפרסים של Eminence Organics. שמן פנים יוקרתי זה מושבע בשמן קלרי מרווה, שמן זית, תמצית עלי מרווה וילנג ילאנג להרגעה וחידוש גוון יבש. קמרון דיאז היא אחת המעריצים הרבים שלה, ואמרה: "טיפה היא דרך ארוכה כדי להקל על כל יובש בעור שלך... טיפה על כל לחי לאחר המקלחת שלך תעשה פלאים." המכונה "זהב נוזלי", שמן יקר זה הוא המפתח לשמירה על עור יבש רך וגמיש במהלך חודשי החורף הקרים.


באלם לתיקון רוזהיפ ולימון גראס

אם את סובלת מעור יבש בחורף, תן לעור שלך מנה נוספת של לחות עם "הזהב המוצק" שהוא Rosehip & Lemongrass Repair Balm. מזור סופר מהפכני זה רותם את הכוח של קומפלקס תיקון טבעי המופק משושנים ורוזמרין כדי לחדש את הלחות של העור ולהגן עליו מפני השפעות הלחץ הסביבתי. השתמש בו כטיפול נקודתי לאזורים מציקים כמו ברכיים ומרפקים, או כקרם פנים עשיר במיוחד לתיקון והרגעת עור חורף יבש.


רוזהיפ ולימון גראס מרגיע פנים וגוף

אם העור שלך עדיין מרגיש יבש, לחות מרגיעה ורדרד ולמון גראס לשגרת טיפוח העור שלך בחורף. קרם הלחות קל משקל זה לפנים ולגוף ניתן לשכבות מתחת למזור לתיקון ורדים ולמון גראס כדי לנעול לחות ולתקן עור יבש בחורף. תכונות הקירור של קמפור ומנטול מספקות תחושה מרעננת לחידוש העור שנחשף לפגעי מזג האוויר.

Read more

5 דברים שכדאי לדעת לפני מילוי שפתיים

5 דברים שכדאי לדעת לפני מילוי שפתיים

מילוי שפתיים הופך יותר ויותר לאחד הטיפולים האסתטיים הנבחרים ביותר בארץ, וההערכות מצביעות על כך שהפופולריות שלו רק תלך ותגדל. זה לא סוד שאנחנו מעריצים ענקיים של התוצאות המיידיות ומגבירות הביטחון שאנ...

קרא/י עוד
כיצד לטפל בעור רגיש

כיצד לטפל בעור רגיש

לעתים קרובות אנו מתבקשים עזרה וייעוץ בנושאים המופיעים עקב עור רגיש וגירויים שונים, וזה יכול להיות מתסכל אם אתם סובלים מהם. אבל הודות לטיפוח העור המודרני, ניתן לטפל בבעיה זו בקלות עם מעט טיפוח על יד...

קרא/י עוד