5 דברים שכדאי לדעת לפני מילוי שפתיים Skip to content

Article: 5 דברים שכדאי לדעת לפני מילוי שפתיים

5 דברים שכדאי לדעת לפני מילוי שפתיים

5 דברים שכדאי לדעת לפני מילוי שפתיים

מילוי שפתיים הופך יותר ויותר לאחד הטיפולים האסתטיים הנבחרים ביותר בארץ, וההערכות מצביעות על כך שהפופולריות שלו רק תלך ותגדל. זה לא סוד שאנחנו מעריצים ענקיים של התוצאות המיידיות ומגבירות הביטחון שאנו מקבלים ממילוי שפתיים קטן. למעשה, RejuvenationMD הוא 1% הנחה על משרדי אסתטיקה בארה"ב ביחס לכמות חומר המילוי שאנו מזריקים בכל שנה.


עם העלייה בביקוש לטיפולי מילוי שפתיים, יש חמישה דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שתמלאו את השפתיים. בין אם אתה מחפש למזער את קווי השפתיים, לתקן אובדן נפח או לשפר את איזון הפנים, צוות המזרקים המנוסים שלנו כאן כדי להמליץ ​​לך על סוג המילוי העורי הטוב ביותר עבורך כדי לעזור לך להשיג שפתיים מלאות יותר וביטחון רב יותר במראה שלך.


מס' 1: מזרק מנוסה הוא חיוני

חשוב להבין שכל הטיפולים הפולשניים כוללים סיכונים. לעולם אל תבחר את המזרק שלך בהתבסס על TikToks או אינסטגרם סלילים מהנים ומהנים. לכוריאוגרפיה טובה אין שום קשר לאנטומיה. אלו הפנים שלך. בחר מזרק עם ניסיון מוכח שעובד עם תרגול מכובד.


לפני שאתה מתחייב לקבל טיפול, קבע פגישת ייעוץ חינם כדי לקבל מושג טוב יותר על מי אתה סומך על הגוף שלך. כמה שאלות שכדאי לזכור במהלך הביקור שלך:


  • האם דלפק הקבלה מוכר מדי?
  • האם המשרד נקי?
  • האם חדרי הטיפולים סטריליים?
  • האם אתה מרגיש בנוח?
  • האם יש מגוון תמונות לפני ואחרי?
  • באילו סוגי טיפולים מתמחה המשרד?
  • באיזו תדירות הספקים עוברים הכשרה?

הכשרה מתמשכת היא קריטית. רפואה אינה סטטית, במיוחד רפואה אסתטית, לכן הטיפולים וגישתם ימשיכו להתפתח. מזרקים מנוסים מבינים כיצד לתמרן את האנטומיה באמצעות סוגים שונים של חומרי מילוי וטכניקות שונות כדי להשיג את התוצאות שהמטופלים שלהם רוצים.


אנו מקדישים את הזמן להקשיב למה שהמטופלים שלנו רוצים כך שהם יתרגשו מהתוצאה הסופית כמונו. כל מזרק ב-RejuvenationMD מנוסה בטכניקות מתקדמות של הזרקת מילוי שפתיים, מעודכן במותגים העדכניים ביותר של מילוי חומצה היאלורונית, וכל ספק עובר הכשרה מתמדת.


מס' 2: תקשורת היא המפתח

לפני הטיפול הראשון שלך, בצע את המחקר שלך ומצא תמונות של איך שהשפתיים שלך ייראו כך שהמזרק שלך יבין טוב יותר את המטרות שלך. חלק מהמטופלים רוצים תוצאות עדינות מאוד, חלקם רוצים רק להחליק את קווי השפתיים שלהם. באופן טבעי, השפתיים העליונות שלנו קטנות יותר מהשפתיים התחתונות שלנו. חלק מהמטופלים רוצים לשמור על פרופורציה זו, בעוד שאחרים רוצים שגם השפה העליונה והתחתונה שלהם יהיו בפרופורציות דומות.


הגעה לייעוץ שלך עם תמונות תעזור למזרק שלך להבין את התוצאות שאתה מחפש. אבל, היו מוכנים למשוב. מזרק טוב יגיד לך אם התוצאות שאתה רוצה יעבדו עם תווי הפנים שלך. עבור מטופלים המעוניינים בשינוי דרמטי, מזרקים רבים יקבעו מספר טיפולים כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

מס' 3: פעולות טרום-טיפול

ב-RejuvenationMD, המטרה שלנו היא לספק חווית מטופל מעולה. כדי לעזור להשיג זאת, לעתים קרובות אנו מספקים רשימה של פרוטוקולים טרום טיפול במהלך ייעוץ כדי לעזור למזער בעיות פוטנציאליות ביום הטיפול.

הוראות המילוי המוקדם שאנו ממליצים לפני הטיפול הן:

  • הימנע משתיית אלכוהול יום קודם כדי למנוע חבורות הנובעות מדילול הדם
  • במידת האפשר, הימנעו מדללי דם ותרופות אנטי דלקתיות במשך שבועיים לפני הטיפול
  • הימנע מפעילות גופנית מאומצת יום לפני
  • אין לתזמן זריקות תוך שבועיים מאירוע חשוב
  • כדי להפחית חבורות ונפיחות, קח טבליות ארניקה (5 כדורים שלוש פעמים ביום) יומיים לפני ההזרקה, המשך ביום של ובמשך יומיים אחרי
  • קבע מחדש אם יש לך כתמים, פריחות או כוויות קור באזור להזרקה

הספקים שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם המטופלים שלנו כדי להבין את ההיסטוריה הבריאותית שלהם ולדון בסיכונים ובתופעות הלוואי של הטיפול כדי שנוכל להמליץ ​​על הגישה הטובה ביותר. בעוד שהרפואה האסתטית היא אלקטיבית, היא עדיין פולשנית. חשוב לציית לפרוטוקולים לפני הטיפול כדי למקסם את הבטיחות שלך ואת התוצאות!

מס' 4: אל תעשה לאחר טיפול

טיפול לאחר חשוב לא פחות, אם לא יותר, כמו טיפול מקדים. לאחר טיפול בשפתיים שלך בחומר מילוי, עקוב אחר ההוראות שלנו לאחר הטיפול כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, לאורך זמן. זו כל המטרה, נכון?!


למרות שתהיה נפיחות וייתכנו כמה חבורות, אין צורך בהשבתה פיזית לאחר טיפול מילוי השפתיים. אנחנו רק מבקשים מהמטופלים שלנו לשנות את הפעילות שלהם במשך כמה ימים כדי למנוע כל סיכוי לזיהום (רק יצרנו פצע פתוח בגוף) וכדי למנוע נדידת חומר המילוי.


כמה מהוראות הטיפול לאחר מילוי שאנו ממליצים הן:


  • הימנע מפעילות גופנית מאומצת שש שעות לאחר הטיפול
  • הימנע מאלכוהול שש שעות לאחר הטיפול
  • הימנע מאיפור לאחר טיפול
  • אין לקבל עיסוי או כל טיפול בו יופעל לחץ על הפנים
  • לישון על הגב עם ראש מורם מעט במשך 7 ימים
  • אל תיגע בשפתיים שלך במשך 6 שעות לאחר הטיפול
  • המשך ליטול ארניקה ביום ובימים שלאחר הטיפול
  • הגבל את החשיפה ל-UV עד שהאדמומיות והנפיחות יתפוגגו
  • הימנע משתייה מקשית או מבקבוקים בעלי פה קטן

עוד דבר ענק שכדאי להימנע ממנו...נשיקה. אנחנו רוצים שהשפתיים שלך ישמרו על צורתן ומלאותן, אז במשך יום או יומיים הימנעי מנשיקה או לעשות כל דבר עם הפה שעלול לעוות את צורת השפתיים שלך.


הספקים שלנו יבקשו ממך לחזור לביקור מעקב שבוע לאחר הטיפול כדי לראות כיצד חומר המילוי מתיישב. באותו זמן, נוכל להתאים את חומר המילוי ולהזיז אותו במידת הצורך. לאחר שנוכל לראות כיצד גופך מגיב לטיפול, אנו עשויים להמליץ ​​על מזרק נוסף כדי להוסיף נפח נוסף כדי לעזור לך להגיע ליעדי מילוי השפתיים שלך.

מס' 5: הבנת "מחזור מילוי שפתיים"

בכל הנוגע למילוי שפתיים, אנו ממליצים להתחיל בקטן על ידי שיפור היופי והצורה הטבעיים של השפתיים שלך. זה חשוב במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאתה מקבל חומרי מילוי מבוססי חומצה היאלורונית ואתה לא מכיר את "מחזור מילוי השפתיים".


"מחזור מילוי השפתיים" הולך בדרך כלל כך:


  • מיד לאחר הטיפול תופיע נפיחות שעלולה ליצור מראה לא אחיד.
  • ביום שאחרי רבים חווים את שיא הנפיחות. חלקם יראו חבורות ויחוו גם רגישות.
  • יומיים לאחר הטיפול, הנפיחות תתחיל להתפוגג. באותו זמן, מטופלים עשויים לראות או להרגיש גושים קטנים באתרי ההזרקה. אלה ייעלמו כשהגוף ירפא.
  • שלושה ימים לאחר מילוי השפתיים, הנפיחות תתחיל לרדת בהדרגה עם הסתגלות השפתיים.
  • חמישה ימים לאחר הטיפול, המטופלים יראו את התוצאות האמיתיות של טיפול מילוי השפתיים שלהם.

למרות שמזרק של חומר מילוי שווה לכחמישית כפית, נפיחות שלאחר הטיפול עלולה לגרום להשבתה חברתית, שבה חלקם לא יכולים להגיע לאירועים ציבוריים למשך כמה ימים עד שהנפיחות נעלמת. זו הסיבה שאנו תמיד מעודדים את המטופלים לתזמן לפחות שבועיים לפני אירוע גדול.

מכיוון שכל גוף מגיב קצת אחרת למילוי שפתיים, בטוח להתחיל בקטן בהתחלה עד שתדע למה לצפות. לאחר שחווית את מחזור מילוי השפתיים של נפיחות, גם לך וגם למזרק שלך תהיה הבנה טובה יותר כיצד הגוף שלך מגיב וכמה מזרקים של חומר מילוי אתה צריך כדי להשיג את המטרות שלך.


טיפ בונוס: ביטחון זה הכל

חומרי מילוי שפתיים פופולריים מסיבה מסוימת. הם פתרון מצוין, לא ניתוחי להפחתת תוצאות ההזדקנות, שיפור הסימטריה ואיזון הפנים.


עם זאת, מה שהכי חשוב הוא שתרגישי בטוחה, שמחה ונועזת, לא משנה גודל השפתיים או צורתך. לא משנה מה תעשה, תהיה בטוח שאתה עושה את זה בשביל עצמך ולא עבור אף אחד אחר. הדבר היפה מכולם הוא שכל גוף הוא ייחודי. המזרקים שלנו כאן כדי לחגוג אותך ולשפר את היופי הטבעי שלך כדי לעזור לך להרגיש ביטחון מכף רגל ועד ראש.



Read more

מהי חומצה היאלורונית?

מהי חומצה היאלורונית?

מהי חומצה היאלורונית, ולמה אני קורא עליה בכל מקום? חומצה היאלורונית נמצאת במגמה לאחרונה בעולם היופי וטיפוח העור, אבל אנחנו יודעים על יתרונות העור המדהימים שלה כבר שנים. HA הפך לסטנדרט הזהב בהענקת...

קרא/י עוד
טיפים לטיפול בעור החורף: הסרומים, שמני הפנים וקרמי הלחות הטובים ביותר

טיפים לטיפול בעור החורף: הסרומים, שמני הפנים וקרמי הלחות הטובים ביותר

בעוד שארץ הפלאות החורפית מושכת תחושות של נוחות נעימה, יש לה פוטנציאל להמיט הרס על העור שלך. טמפרטורות קפואות ורוחות סוערות מביאות לתופעות לוואי איומות, מדללות את הלחות של העור ומשאירות אותו יבש ומש...

קרא/י עוד