מה זה בוטוקס? כל מה שצריך לדעת Skip to content

Article: מה זה בוטוקס? כל מה שצריך לדעת

מה זה בוטוקס? כל מה שצריך לדעת

מה זה בוטוקס? כל מה שצריך לדעת

כשאנשים חושבים על בוטוקס, הם חושבים על חומר הזרקה שמטפל בקמטים. אמנם זה נכון, אבל יש הרבה יותר מידע ויתרונות סביב הבוטוקס שלא כולם מודעים להם. לפני שאתה שוקל לקבל בוטוקס וודא שאתה יודע את התשובות לשאלות הבאות, "מהו בוטוקס?", "במה בוטוקס מטפל?", ו"באיזו תדירות עלי לקבל בוטוקס?". עם המידע המתאים, תהיו מוכנים להזמין תור ב-Images Med Spa ולנצל את ספיישל המטופלים החדש שלנו שהוא 20 יחידות ב-$199. אפילו טוב יותר, תהפוך למומחה בכל מה שאתה צריך לדעת לפני קבלת בוטוקס.

מה זה בוטוקס?

שם המותג הרשמי של בוטוקס הוא Bacterium Clostridium Botulinum. נוצר והקים אלרגן וגם הטיפול הנפוץ ביותר בתעשיית היופי והאסתטיקה. אמנם ישנם מותגים אחרים שגם מטפלים באותן חששות ופועלים באופן דומה הבוטוקס היה הראשון שיצא לשוק. בוטוקס הוא רעלן, אשר נוטה להפחיד אנשים, אך רק כמות קטנה של בוטוקס מוזרקת לגוף שלך. לדוגמה, הכמויות הנפוצות של יחידות יכולות לנוע בין 20-50 יחידות בוטוקס לאזור. כדי שהבוטוקס יהיה באמת "רעיל" עבורך, תצטרך להזריק לך 2,500-3,000 יחידות - וזה לעולם לא יקרה!

כאשר הבוטוקס מוזרק הוא לא מסתובב רק בגופך, הוא יכול לנוע רק 3 ס"מ מנקודת ההזרקה. החלק המדהים בבוטוקס הוא שכמות כה קטנה יכולה לעשות את העבודה. אנחנו תמיד אומרים שפחות זה יותר כי תוך 6 ימים מהטיפול שלך אתה יכול להגיד שלום לעור חסר גיל שוב.


איך הבוטוקס עובד?

עם הזמן כולנו יוצרים הבעות פנים מסוימות שבסופו של דבר פועלות נגדנו. הבעות חוזרות כמו פזילה, חיוך, צחוק או קמטים יכולים ליצור קווים על הפנים שהופכים לקמטים. אמנם אין שום דבר רע ביופי טבעי, אבל אתה לא צריך להרגיש רע עם הרצון להיראות טוב. זה המקום שבו בוטוקס יכול לעזור. זהו טיפול האנטי אייג'ינג היחיד שפועל ביעילות, במהירות ומהווה גם אמצעי מניעה לקמטים עתידיים. כאשר הבוטוקס מוזרק לעור הוא פועל על ידי חסימת השרירים מלהתכווץ. הטיפול נמשך בין 3-4 חודשים, אולם כל אחד שונה. חילוף החומרים נכנס לתמונה ועבור חלק זה עשוי להיות מעובד קצת יותר מהר או איטי יותר בהתאם לאדם. תרצה לקבוע את הפגישות שלך לאחר שהבוטוקס ייגמר כדי להתעדכן בתוצאות ולמנוע היווצרות קמטים חדשים.

בוטוקס אינו מיועד רק להזדקנות כל אחד יכול להפיק תועלת מבוטוקס וזה לא נועד רק לטיפול בסימני גיל. בוטוקס יכול לעזור עם מיגרנות, חיוך גומי, הזעת יתר, חריקת שיניים, הגדרת שפתיים וקווי לסת וטיפול ברצועות צוואר וקמטים. אם אחד מאלה מעורר דאגה, המשך לקרוא למטה כדי לראות כיצד הבוטוקס יכול להועיל לך.

מיגרנה יכולה להיות כאב ולפגוע באיכות החיים שלך אם לא מטפלים בזה. הוכח כי בוטוקס מועיל למי שמתמודד עם מיגרנות כרוניות מתמשכות. זה אפילו מומלץ על ידי רופאים. בוטוקס מסייע בטיפול במיגרנות על ידי חסימת אותות הכאב למוח.

חיוך גומי מופיע כאשר השפה העליונה מעט גבוהה יותר וגורם לחניכיים להופיע כאשר אתה מחייך. בוטוקס המוזרק מעל השפתיים העליונות ירפה פעילות יתר של השפה העליונה ויקטין את החיוך הגומי.

באותו אופן שבו בוטוקס חוסם את השריר מלהתכווץ, יכול גם להפחית את מי שמייצרים זיעה מוגזמת. העצב שאחראי לאותת בלוטות הזיעה חסום וכבר אינך צריך לדאוג להזעה דרך החולצות האהובות עליך.

שרירי המסה יכולים לגרום לקו הלסת להיראות מלא יותר מהידוק הלסת או חריקת שיניים בלילה. בוטוקס המוזרק לקו הלסת שלך יכול להרפות את השרירים האלה וליצור מראה פנים דק. זה יכול גם למנוע כאבי לסת שנגרמים גם משחיקת שיניים בלילה מלחץ

האם ידעת שאתה יכול להגדיר את השפתיים שלך עם בוטוקס? טיפול פופולרי הוא הפליפ פליפ! מי שמחפשת הרמה עדינה לשפתיים יכולה לקבל כמות קטנה של יחידות מעל השפה העליונה ותוך 6 ימים בלבד השפתיים ייראו מלאות ומורמות יותר.

ככל שנתחיל להזדקן חלקנו יחוו קמטים אופקיים העוטפים את הצוואר. קמטים בצוואר נוטים להגדיל או אפילו לבלוט ככל שמתבגרים. שרירי הצוואר מחוברים לחלק משרירי הפנים, כך ששריר הצוואר יכול למעשה למשוך את תווי הפנים שלך כלפי מטה. דוגמה אחת היא קווי חיוך, אלה יכולים להתחיל לרדת למטה מכיוון שהצוואר מושך אותם למטה. התשובה שלך לטיפול בחשש הזה שוב היא בוטוקס!


כיצד בוטוקס הוא אמצעי מניעה?

זה הופך יותר ויותר נפוץ שאנשים בשנות ה-20 לחייהם מקבלים בוטוקס כאמצעי מניעה. האם ידעת שאם תתחיל מוקדם תוכל למנוע הופעת קמטים עתידיים כמו גם להפוך עמוקים. אמנם ייתכן שבעצם אין לך קמטים רבים בשנות ה-20 לחייך כפי שהיו לך בשנות ה-30, 40 או מאוחר יותר. אם תתחיל מוקדם יותר תצטרך פחות יחידות של בוטוקס ותחליש את השריר בשלב מוקדם מה שמונע קמטים וקמטוטים עתידיים.

Read more

מהי חומצה היאלורונית?

מהי חומצה היאלורונית?

מהי חומצה היאלורונית, ולמה אני קורא עליה בכל מקום? חומצה היאלורונית נמצאת במגמה לאחרונה בעולם היופי וטיפוח העור, אבל אנחנו יודעים על יתרונות העור המדהימים שלה כבר שנים. HA הפך לסטנדרט הזהב בהענקת...

קרא/י עוד